Welcome to the brand new Therapy? message boards! Find out what’s new or give us your feedback.

Liam was hit at pinkpop!!

#

Started by ronald (Guest)

Thanks to whoever hit Liam at Pinkpop!! He walked away angry, but he came back later( is he growing up???) I hope I’ll hit him at Werchter!

Cheeeeersssss

Posted on Tue, 13 June 2000 at 11:31

(Go to your first reply)

You’re viewing replies 1–18 of 18 by 18 people

·

Page: First | Previous | Next | Last

johnnyboy (Guest) wrote:

you fucker leave him alone

Posted on Thu, 15 June 2000 at 09:55

Ronald (Guest) wrote:

he Grant hart or johnyboy!! It hasn’r even started yet !!he will be hit by tomatoes atWerchter!! so you will be hit as well since you’re in his arse!!

Posted on Thu, 15 June 2000 at 10:58

Razorblade (Guest) wrote:

Anybody know where we can hire an industrial muck spreader.
Rz

Posted on Thu, 15 June 2000 at 15:28

johnnyboy (Guest) wrote:

you can suck my dick roland

Posted on Fri, 23 June 2000 at 13:19

ronald (Guest) wrote:

Hey Boy Johny…If I want to chew some meat I’d rather go to the butcher’s for a steak…

Posted on Fri, 23 June 2000 at 16:31

mh abell (Guest) wrote:

1. Respect other bands
2. Kijk eens goed naar jezelf en naar de Liam en probber mij dan eens te vertellen wie er het klein kind is.
3. I don’t think you’ve ever listened to any of their records yet, it’s just their image that you don’t like. And that’s not a very good reason to hate them in my opinion.

Cheers,
Je weet wel wie.

Posted on Sat, 24 June 2000 at 08:46

ronald (Guest) wrote:

met all respect hoor: iemand die drugs gaat gebruiken bij de buren zodat zn kind het niet ziet…laat me niet lachen zeg!!Dan ben je zielig…Als Liam nou nog een normaaal ‘Iets ’ was geweest zou ik het niet doen hoor, oja, je kent mij totaal niet dus oordeel ook niet over mij dan

En hun muziek is gewoonniet mijn ding!

Cheeeeerss Anyway

Posted on Sat, 24 June 2000 at 10:08

mh abell (Guest) wrote:

Hi Ronald,

gelooof vooral ALLES wat die boulevardbladen vertellen, dan ben je heel goed bezig jongetje.

P.S. Ik ken je maar al te goed.

Posted on Mon, 26 June 2000 at 09:02

ronald (Guest) wrote:

Maakt mij dat nou uit of je me kent joh!! Moeit me echt geen ene fuck!

Posted on Mon, 26 June 2000 at 12:32

ronald (Guest) wrote:

Boeit…bedoelde ik en debk jij trouwens dat Liam echt zo,n nuchtere Engelsman is?????Hij is gewoon zielig!! Zn broer mag geen eens een soloalbum makne want ander stopt Oasis ermee…je eigen broer chanteren…kun je niet naar een Oasis bord gaan, want 9 van de 10 hier zijn helemaal klaar met Oasis!!

Cheeeeeeersssssss

Posted on Mon, 26 June 2000 at 12:35

ronald (Guest) wrote:

Boeit…bedoelde ik en debk jij trouwens dat Liam echt zo,n nuchtere Engelsman is?????Hij is gewoon zielig!! Zn broer mag geen eens een soloalbum makne want ander stopt Oasis ermee…je eigen broer chanteren…kun je niet naar een Oasis bord gaan, want 9 van de 10 hier zijn helemaal klaar met Oasis!!

Cheeeeeeersssssss

Posted on Mon, 26 June 2000 at 12:36

mh abell (Guest) wrote:

1. Excuseer, maar ik ben niet diegene die over Oasis is begonnen, dat was jij.
2. Excuseer, maar wat komt zijn broertje hier nu bij doen.
3. Excuseer, maar zoals je zelf ooit hebt gezegd is dit hier een vrij T?-board, en kan ik dus schrijven wat ik wil.
4. Excuseer, ik hou m’n bek vanaf nu want dat gelul begint me m’n strot uit te komen. Laten we der gewoon over zwijgen.
5. Wat niet wil zeggen dat ik me gewonnen geef, het kan me gewoon geen fuck schelen wat andere lieve mensjes denken.
6. Ik heb er gewoon geen zin meer in hier altijd en overal GESCHELD te lezen.
7.
8.
9. Even goeie vrienden, even goeie T?-fans
10. Liefs,

mh

Posted on Mon, 26 June 2000 at 13:37

Kateland (Guest) wrote:

hey is there a translator in the room?

Posted on Mon, 26 June 2000 at 14:23

ronald (Guest) wrote:

Mh Abell, ik zou echt niet weten wie je bent, maar aan mij hoef je geen excuses te maken: jij hebt je mening en ik ook en je hebt gelijk dat ik dat zei over dat messageboard, maar soms gaan mn antiOasisgevoelens(mooi woord voor lingo) overheersen!! Nix persoonlijk tegen jou dus! Je typt wel als iemand die ik ken, maar die heeft een andere naam…mysterieus..

Cheeeeerssss…I could translate it, but it is too much work and I can’t type fast so sorry, get a dictionary and learn some Dutch…good luck!

Posted on Mon, 26 June 2000 at 18:36

Pretender (Guest) wrote:

KATELAND, there is nothing usefull to get translation!!! Or if you want to read another fight it is… Greetings Iris

Posted on Mon, 26 June 2000 at 21:39

mh abell (Guest) wrote:

Laten we het dan hierop houden, ok?

Respect
mh

Posted on Wed, 28 June 2000 at 09:44

ronald (Guest) wrote:

Ok…geen gelul meer over de Nepbeatles!

Posted on Wed, 28 June 2000 at 11:55

Loesje (Guest) wrote:

Kan iemand niet gewoon een gun pakken en die gast afknallen?? Das veel efficienter dan zo’n dienblad dingest

Posted on Mon, 3 July 2000 at 17:22

There are no more replies in this discussion. (Go to the homepage)

to post a reply. Sign in if you’re already a member.

You’re viewing replies 1–18 of 18 by 18 people

·

Page: First | Previous | Next | Last