Welcome to the brand new Therapy? message boards! Find out what’s new or give us your feedback.

Paul Ament Welkom!!

#

Started by Pretender (Guest)

Greetz Iris
Veel plezier op dit bord!!!

Posted on Thu, 22 June 2000 at 19:33

(Go to your first reply)

You’re viewing replies 1–30 of 34 by 34 people

·

Page: First | Previous | | Last

pament (Guest) wrote:

Dank je Iris !

Posted on Thu, 22 June 2000 at 19:44

ronald (Guest) wrote:

Heeeee nog een nederlandstalige…het aantal groeit!!

Greeetssss Ronald

Posted on Thu, 22 June 2000 at 20:51

gie (Guest) wrote:

Lang leve belgië, en nog langer leve nederlandssprekende T?-fans. Olé.

Posted on Fri, 23 June 2000 at 11:15

Innocent X (Guest) wrote:

oh yeah, laat ons ff asociaal gaan doen ;-)

Posted on Fri, 23 June 2000 at 11:24

ronald (Guest) wrote:

ja een potje lullen onder elkaar zonder dat Grant hart Phil Lip en Boy Johhhny het snappen!

Posted on Fri, 23 June 2000 at 20:57

Pretender (Guest) wrote:

Heerlijk, eindelijk (hopelijk) een keer geen gescheld en opmerkingen van ‘we gaan je in elkaar slaan’, ik moet zeggen dat dit bord leuk is, maar soms heb ik echt het idee dat het de beste tijd heeft gehad.
Laten we dit topic houden zonder gescheld… en leuke dingen vertellen!!! Groetjes Iris

Posted on Fri, 23 June 2000 at 21:09

Che Guevara (Guest) wrote:

Ich habe keine tits

Posted on Fri, 23 June 2000 at 21:22

Teethgrinder (Guest) wrote:

Ik niet begrijp. Nederlands? Huh?

Bij de weg: hoezo heeft dit bord z’n beste tijd gehad? We beginnen net! :-) Nou niet ineens zo negatief gaan doen hoor. Dan ga ik weer Engels praten! :-)

Dag, dag, R?

Posted on Fri, 23 June 2000 at 21:55

Pretender (Guest) wrote:

He Rene, ik vind het een heel leuk en aktief bord, ik word gewoon een beetje moe van het steeds in de zeik nemen van andere mensen. Ik snap daar de lol niet van… laten we deze topic Nederlands houden…
Iris

Posted on Fri, 23 June 2000 at 22:54

Pretender (Guest) wrote:

Kijk naar een eenvoedig en leuk topic White Pony, Daar hebben we het over likken van je hond z’n kond, het neuken van je eigen moeder, deftones in je kont steken, in het Nederlands klinkt het natuurlijk niet, maar ik snap gewoon niet waarom dit nodig is…
Wie wel???

Posted on Fri, 23 June 2000 at 22:57

Gewoon niet op reageren … kleine kindjes hebben aandacht nodig … zo ook het geval Makin, Hart & Johnnyboy … en als de kindjes geen aandacht meer krijgen zullen ze wel vanzelf weggaan … ‘k vrees trouwens dat geen van de drie kindjes de meerderjarigheid al bereikt hebben … ;-)
Op het officiële message board hingen er ook enkele fascistjes rond … niet op reageren en na een weekje zijn ze verdwenen …

Cheers,
X.

Posted on Sat, 24 June 2000 at 07:42

hiuert (Guest) wrote:

Innocentx,

ik weet niet wat er scheelt met jou, maar de indruk die ik voortdurend
van jou krijg is dat je altijd weer die brave, zich OVERAL mee bemoeiende,
moreel goede, nooit iets verkeerd doende, altijd andere mensen onder hun
voeten gevende, kleine, miserabele, maar vooral zagende slijmbal wil zijn
die bij iedereen goed wil staan, en daarom iedereen die gewoon die z’n
mening zegt tov iemand anders terecht wijst op een belachelijke, kinder-
achtige en simpelweg stomme manier. Als je ooit op een dag eens je eigen
persoonlijke mening zegt, en geen mening louter om iemands gat te likken,
laat het me dan zeker weten. Dat moest er effie uit, ‘k hoop dat je nu
weet wat ik voel telkens ik jouw naam tegenkom op de 1 of andere t?-site.
‘k Hoop dat ik jou nooit tegenkom in het echte leven, want van uit hun gat en
niet vanuit hun hart lullende kereltjes als jou krijg ik het gewoon. Dit
lag al verschrikkelijk lang op m’n lever en ‘k ben blij dat her eindelijk
een uit is.

Veel liefs,
dikke knuffels,
hiuert

Posted on Sat, 24 June 2000 at 08:36

Trust me, over ‘t laatste zijn we ‘t beiden eens, een pretentieuze zak als jij hoef ik ook niet tegen te komen …
En don’t you worry, ik bemoei me zeker niet overal mee … maar altijd zitten kakken op die kinderachtige zeikerds noem ik geen mening hebben … asshole van hier en dickhead van daar … cool … wat apprecieer ik die mensen hun eigen mening … ik kijk er echt naar op …
Op elk message board hetzelfde liedje, maar een diepgaande discussie over T? vind ik niet meer veel … daar zou ik me maar al te graag in moeien …
En als ge me echt kent, dan zou je weten dat ik zeker geen gatlikker ben, en er zijn mensen die op dit message board zitten, die dat zeker kunnen getuigen …
En als het gaat om T? materiaal-ideeën-info … uit te wisselen zal ik zeker helpen … als je me daarvoor een gatlikker wil noemen dan doe je maar …
So stick your critics up your ass !!!

Posted on Sat, 24 June 2000 at 10:09

ronald (Guest) wrote:

Hier is getuige nummer 1!!

X is een goeie gozer en wat jij( Hiuert)nu dus doet is het topic en het idee van Pretender weer helemaal verkloten( er is nu toch alweer gescholden)…Ik heb je hier ook nog nooit gezien(misschien gebruik je wel’heel dapper’ andere namen!) En als je het al zolang wilde zeggen had je’m dat ook kunnen mailen, erop wijzen, das wel wat sportiever dan het zo te doen…van Typetjes zoals jou krijg ik dus ook echt jeukende handjes…bedankt voor je’ bijdrage ‘aan het bord en ga nu maar weer verder surfen!!!

Rene…hoe zit het met de passwords, want ik ben het wel een beetje met Pret. eens, ik waardeer het allemaal wel, maar al die zielepieten, dat schiet niet op!!

Cheeeerssss

Posted on Sat, 24 June 2000 at 10:16

Pretender (Guest) wrote:

Ik begin gewoon weer met frisse moed, klopt het dat er een show komt in Brussel ofzo, waar Andy en Martin akoestisch komen spelen zoals Crossin Border? Misschien leuk om daar met een groepje naar toe te gaan. Heeft iemand hier meer informatie over???
Groetjes Iris

Posted on Sat, 24 June 2000 at 10:27

Moose (Guest) wrote:

I am really going to have to learn some Dutch

Posted on Sat, 24 June 2000 at 10:37

Pretender,

Je komt daar met een mega voorstel !!!
Ik heb al is met Ronald afgesproken in de AB, verleden jaar, maar dit jaar moeten we dit absoluut is met de hele groep doen in de Botanique en achteraf iets met de guys gaan drinken of zo … Die sfeer is daar fantastisch. Er zijn daar meerdere kleine zaaltjes, een van 500 man en een van een hondertal, zo in een cirkel rond een klein podium. ‘k Weet nog niet in welke het juist zal doorgaan. Maar ik zal me een van de volgende dagen is informeren, en dan laat ik wel iets horen.
Hoeveel volk was er in de Grote Kerk in Den Haag ? Dat was toch ook zo’n acoustische gig …

Posted on Sat, 24 June 2000 at 11:17

Pretender (Guest) wrote:

Er waren toch zeker een paar honderd man… het was in een kerk, je begrijpt dan hoe fantastisch de sfeer daar bovenop wordt… je zat gewoon voor het podium, als je je arm uitstak kon je ze net niet aanraken, echt geweldig!!!
Heb je de cd van Ronald gehoord???
Ben benieuwd of je meer info kan bemachtigen.
Groetjes Iris

Posted on Sat, 24 June 2000 at 11:55

johnnyboy (Guest) wrote:

yo dutchies!!!
thanks for beating the crap out of those pigs from serbia!

Posted on Tue, 27 June 2000 at 11:53

Moose (Guest) wrote:

oh please stop it johnny boy you are just becoming a moron

Posted on Tue, 27 June 2000 at 12:20

Michael (Guest) wrote:

Nu we toch in het Nederlands bezig zijn, ff wat over Phillip Makin en die andere gasten. Het valt wel op dat juist die gasten de meeste replies op hun topic krijgen. Mensen, dit is juist precies wat ze willen. Als we deze gasten weg willen hebben, zit er maar 1 ding op: gewoon negeren die handel, dan stoppen ze vanzelf.
Bij de weg: Toffe site Rene!

Posted on Tue, 27 June 2000 at 18:11

Moose (Guest) wrote:

grr this is frustrating can we all please talk in english, the majority of people using the site speak it, and i have tried to learn some dutch but it is too hard i need the whole summer to get to grips with it, i am sure to be missing out on much interesting gossip, as a re many other englsih speakers on the board, please?

Posted on Tue, 27 June 2000 at 20:56

johnnyboy (Guest) wrote:

Moosey you don’t know shit.And please don’t use that profane language!

Posted on Tue, 27 June 2000 at 21:17

Moose (Guest) wrote:

johnny boy dutch is not a profane language it is very interesting and a challenge to learn but can be frustrating when your favourite site is suddenly translated into it

Posted on Tue, 27 June 2000 at 22:06

johnnyboy (Guest) wrote:

i didnt mean dutch language
i meant the way you insult me all the time

Posted on Tue, 27 June 2000 at 23:38

Moose (Guest) wrote:

ok

Posted on Wed, 28 June 2000 at 10:01

johnnyboy (Guest) wrote:

yeah!

Posted on Thu, 29 June 2000 at 11:31

Moose (Guest) wrote:

woo

Posted on Thu, 29 June 2000 at 12:35

johnnyboy (Guest) wrote:

yo

Posted on Thu, 29 June 2000 at 12:37

Moose (Guest) wrote:

say what

Posted on Thu, 29 June 2000 at 14:17

You’re viewing replies 1–30 of 34 by 34 people

·

Page: First | Previous | | Last

and become a member of the message boards. Sign in if you’re already a member.