sister wrote:
ik heb ze zelf gewoon in de bilbo gekocht, maar had er wel eerst via sherpa besteld - ik dacht dat ze toen zeiden dat de tickets aan de kassa zouden gereed liggen, en dat je ze daar moet afhalen..
zeker ben ik niet, ik denk wel dat je alles kan navragen bij webmaster@sherpa.be
Posted on Thu, 24 February 2005 at 12:21
RobbyVDH wrote:
Tickets aangekocht via Sherpa worden NIET opgestuurd maar liggen aan de kassa klaar.
Wat je moet meebrengen:
1. een copie van de bevestigingsmail van Sherpa
2. je identiteitskaart
Astemblief ;)
Posted on Thu, 24 February 2005 at 17:24
IceCreamRiverBody wrote:
RobbyVDH wrote:
Tickets aangekocht via Sherpa worden NIET opgestuurd maar liggen aan de kassa klaar.
Wat je moet meebrengen:
1. een copie van de bevestigingsmail van Sherpa
2. je identiteitskaart
Astemblief ;)
Dat noem ik service :D
Merci!
Posted on Thu, 24 February 2005 at 17:31
RobbyVDH wrote:
Posted on Thu, 24 February 2005 at 17:35
IceCreamRiverBody wrote:
Denk dat ik voor het concert in Hasselt nog eens mijn Infernal Love shirt uit de kast ga halen :) Can’t wait!
Posted on Tue, 1 March 2005 at 20:46
RobbyVDH wrote:
Het ligt toch niet in de kast sinds 96 hoop ik?
Anders misschien toch best eens wassen :D
Kleine wasjes, grote wasjes, stop maar…
Posted on Tue, 1 March 2005 at 20:48
IceCreamRiverBody wrote:
euh… wel ‘t is te zeggen …
bedankt voor de tip ;)
Posted on Tue, 1 March 2005 at 21:08
Andy D (Andy) wrote:
Mag ik vermelden dat een T-Shirt aantrekken van de groep naar wiens concert je gaat kijken totaal niet cool is dus ik trek mijn T-shirt van The Darkness aan en mijn broer zijn T-shirt van Iron Maiden. :D
Posted on Wed, 2 March 2005 at 16:37
sister wrote:
en samen met je broer naar een concert gaan, lijkt me persoonlijk nog veel minder cool
:p
Posted on Wed, 2 March 2005 at 17:00
RobbyVDH wrote:
dat hangt volledig van je broer af ;)
Posted on Wed, 2 March 2005 at 17:35
Andy D (Andy) wrote:
Wat zou jij doen als je broer ook een fan was van dezelfde groep als jij, elk apart gaan?
Posted on Wed, 2 March 2005 at 21:26
Andy D (Andy) wrote:
En trouwens, ik en mijn broer lijken trouwens helemaal niet op elkaar dus niemand zou het weten.
Posted on Wed, 2 March 2005 at 21:27
IceCreamRiverBody wrote:
:D je moet je niet verantwoorden hoor. Als ik zin heb om mijn Infernal Love t-shirt aan te doen, dan doe ik dat toch aan zeker :mad:
;)
Posted on Wed, 2 March 2005 at 21:32
RobbyVDH wrote:
Fiestaboy wrote:
Wat zou jij doen als je broer ook een fan was van dezelfde groep als jij, elk apart gaan?
Nee begot, samen !
M’n broer en ik hebben al verschillende Metallica shows samen gedaan en zijn van plan dat te blijven doen :cool:
Posted on Thu, 3 March 2005 at 18:44
Cuchulain wrote:
Yo , 31 maart vlieg ik over vanuit Dublin naar Rotterdam voor de gigs in Brugge ( met dank aan DeepSleep ) , America en Utrecht.
En ik sta erop dat ik mijn T? ’ crazy name - crazy guys ’ t-shirt mag dragen !
Posted on Thu, 10 March 2005 at 14:17
RobbyVDH wrote:
Hasselt is looking good: it’s almost sold out :cool:
This will be a nice packed evening out :D
Posted on Mon, 14 March 2005 at 20:01
Deep Sleep wrote:
Posted on Wed, 16 March 2005 at 21:14
Andy D (Andy) wrote:
RobbyVDH wrote:
Hasselt is looking good: it’s almost sold out :cool:
This will be a nice packed evening out :D
En dan zijn het nog vooral de dikke dertigers en veertigers die naar Hasselt komen, dat zal drummen worden en dat is zeker niet op Neil bedoeld.
Posted on Thu, 17 March 2005 at 00:18
RobbyVDH wrote:
Support act in Hasselt is Larsson… whoever the fuck that is :rolleyes:
Posted on Thu, 17 March 2005 at 18:05
Andy D (Andy) wrote:
RobbyVDH wrote:
Support act in Hasselt is Larsson… whoever the fuck that is :rolleyes:
Is dit nu een reply in het Engels of in het Vlaams? :D
Posted on Thu, 17 March 2005 at 19:01
RobbyVDH wrote:
Trouwens lieve mensen, domme vraag… hoe geraak je het best in zaal Petrol te Antwerpen?
Nu met al die werken zijn de afritten afgesloten op de ring vanaf volgende week denk ik… komende van de E40, E19 richting Antwerpen… und jetzt?
Posted on Fri, 18 March 2005 at 17:12
Andy D (Andy) wrote:
Kom jij niet van Diest Robby? Ik denk dat het dan makkelijker is om langs de E313 te rijden maar soit, je rijdt best de E19 helemaal af tot je in Antwerpen aan verkeerslichten komt en daar rijdt je naar links en die grote baan (de Singel) rijdt je helemaal af tot je aan de Schelde komt en daar rijdt je terug naar links en die baan blijf je volgen tot je aan de d’Herbouvillekaai komt en daar zou Petrol al moeten aangegeven staan.
Posted on Sun, 20 March 2005 at 23:29
gf. wrote:
Robby, weet je zeker dat de afritten afgesloten worden? Anders is het heel gemakkelijk. Je rijdt richting Antwerpen en volgt Gent/Brugge op de ring. Voor de Kennedytunnel (ter hoogte van het Crown Plaza hotel) neem je afslag 5A ‘t Zuid (is ook Hoboken/Schelde). Aan het eind bij de stoplichten ga je links richting de schelde, voorbij de Zillion ;) en als je bij de schelde bent ga je weer links. Dan is het alsmaar rechtdoor to je rechts de fietstunnel ziet. Daar is het tegenover. Ik geloof niet dat Petrol aangegeven staat, dus schaam je niet als je geen bordjes ziet. Sukses!
Posted on Mon, 21 March 2005 at 12:59
gf. wrote:
Fiestaboy’s Singelroute is trouwens ook geen slecht idee hoor..kom je ook langs de Zillion..:D
Posted on Mon, 21 March 2005 at 13:03
rocking roxy wrote:
ik denk dat robby heeft een mailtje gekrijgen van een homepage met verkersinformatie (???) en daar stand in, dat de afritten afgesloten zijn…oder so ähnlich…oder Robby?
Posted on Mon, 21 March 2005 at 13:20
marja (sinner) wrote:
inderdaad, alle op en afritten van de ring worden na het volgende weekend afgesloten voor fase 2 van de werken aan de ring. Ik heb mij ook al geïnformeerd en de route die fiestaboy geeft is de makkelijkste om te volgen als je van de E19 komt.
Posted on Mon, 21 March 2005 at 14:05
RobbyVDH wrote:
De bedoeling was idd om eerst via Brussel te rijden (om iemand op te pikken) en vervolgens de E19 te nemen…
Aangezien we nu vanuit Hasselt gaan vertrekken, is het dus de E313… het is me nog niet duidelijk hoe ik dan precies in zaal Petrol moet geraken, maar in elk geval al bedankt voor de tips ;) Via de Singel want een andere weg is er niet denk ik.
@ gf: als de afritten niet afgesloten waren, was het inderdaad wel iets eenvoudiger… en ja ik ben daar zeker van :D (aangezien het elke dag in het nieuws is)
Posted on Mon, 21 March 2005 at 19:23
gf. wrote:
Robby, ja erg he dat ik dat zelf niet weet en elke dag die afritten neem. Maar ik heb dan ook geen televisie dus ik zie dat nooit. Vorige keer was trouwens de afrit na de kennedytunnuel (als je uit de richting Brugge/Zelzate komt) niet afgesloten. Als dat deze keer weer zo is en je de singel echt niet ziet zitten, kun je altijd nog de ring afrijden, door de kennedy gaan, eerste afslag eraf, keren, terug de kennedy door en weer de eerste eraf. Dan ga je gewoon bij de stoplichten weer links en aan het einde van de weg, bij de schelde weer links. Heel veel sukses!
Posted on Tue, 22 March 2005 at 09:48
sister wrote:
Quote (author unknown):
Als dat deze keer weer zo is en je de singel echt niet ziet zitten, kun je altijd nog de ring afrijden, door de kennedy gaan, eerste afslag eraf, keren, terug de kennedy door en weer de eerste eraf.
lang leve antwerpen :rolleyes:
Posted on Tue, 22 March 2005 at 12:23
sjarelkwint wrote:
ik krijg dus nergens de prijs van de tickets van de petrol te zien, weet iemand hoeveel die zijn en of dit uitverkocht zal geraken?
kan zijn dat ik nog snel beslis om af te komen …
Posted on Tue, 22 March 2005 at 17:10