Welcome to the brand new Therapy? message boards! Find out what’s new or give us your feedback.

for all the Dutch fans out here…

#

Started by screamager

In January’s Aardschok Magazine there’s a ten year plan-interview with Michael. Not very special, but quite okay.. For whom’s looking for reviews of the october-tour: as I know, there have been articles in Live-XS (the first three shows, wrote it myself), OOR (the Rotterdam show), Aardschok (Groningen) en Nieuwsblad van het Noorden (Groningen, as well)..

greetz, enjoy and have an amazing 2001!!!

peter

Posted on Wed, 3 January 2001 at 15:55

You’re viewing replies 1–7 of 7 by 4 people

·

Page: First | Previous | Next | Last

opalmantra wrote:

Verder nog iemand interesse in (oude)Aardschok interviews/CD/Concert besprekingen. Heb ze vanaf 1990.
Scan ik ze in.

Posted on Wed, 3 January 2001 at 16:49

Michael wrote:

Ik ben wel geinteresseerd! Aangezien ik nooit veel over T? heb gelezen in de NL bladen, zou het wel tof zijn als je dat zou kunnen doen. Maar hoe wil je dat doen, op een site zetten, of doormailen?

Posted on Wed, 3 January 2001 at 17:56

Body Bag Girl Iris wrote:

Ik ook… Bijna alle Oor’s heb ik… ook nog een WATT… Ik wil ook wel het een en ander inscannen, misschien iets voor jou Rene, alles wat gepubliceerd is op de site… Verkoop je trouwens ook oude Aardschokken Opal Mantra? Ik koop nl. muziekbladen op…
Hebben jullie het interview in de Revu van een paar weken ook gezien… Supercool met een close-up photo van Martin met z’n broek op zijn benen… (foto is verwerkt in de wallpaper van hem op deze site…)
Groetjes Iris

Posted on Wed, 3 January 2001 at 19:20

opalmantra wrote:

Ik heb ieder geval alle Aardschokken waar Therapy? in staat.
Sommige nummers kun je nog na bestellen bij Aardschok zelf.
Zal morgen eens de hele zooi uitsptitten in welke nummers etc…
Heb ook een zooi WATTjes en hier en daar een OORtje.
Hoop maar dat OCR programmatje het doet.

Posted on Wed, 3 January 2001 at 21:38

opalmantra wrote:

Ik ben bang dat ik ze niet verkoop, trouwens. Ik lees zelf die oude nog steeds door. Als ik eens een oude CD koop of zo sla ik zo nog vaak na. Enfin morgen poep ik het op een rijtje.

Posted on Wed, 3 January 2001 at 21:40

Teethgrinder (René Fennema) Administrator wrote:

Het lijkt me erg leuk om wat van die artikelen op de site te zetten, dus als jullie wat van die dingen mijn kant op kunnen sturen (de ge-OCR-de versies, of ingescande plaatjes…) dan zou ik dat erg waarderen..! :-)

Posted on Wed, 3 January 2001 at 21:54

Body Bag Girl Iris wrote:

Hoi Rene, op welk formaat wil je ze ongeveer hebben???
Groetjes Iris

Posted on Wed, 3 January 2001 at 22:29

There are no more replies in this discussion. (Go to the homepage)

to post a reply. Sign in if you’re already a member.

You’re viewing replies 1–7 of 7 by 4 people

·

Page: First | Previous | Next | Last

Other discussions started by screamager

Title Replies Started Last post
TORI! 1
cool, those riffs! 2

There are no more discussions started by screamager.