Welcome to the brand new Therapy? message boards! Find out what’s new or give us your feedback.

T? Petrol

#

Started by marja (sinner)

You’re viewing replies 31–46 of 46 by 17 people

·

Page: First | | Next | Last

sister wrote:

soul doubt wrote:

oh! 2 plectrums!?

yes, als ze vanavond vervroegd moeten stoppen wegens geen plectrums meer, weet ge waar ge de schuldige moet gaan zoeken hé - shame on me :D

(verontschuldigingsgewijs wil ik hier wel effie dit benadrukken: één plectrummeke was voor mij, en het ander was voor mijne maat die naast mij stond hé ;))

Posted on Thu, 31 March 2005 at 11:25

soul doubt (an) wrote:

Dat voorprogramma kan maar zien dat ze genoeg plectrums bijhebben dan! :)

Ik wil eigenlijk ne plectrum waar effectief mee gespeeld is geweest (door therapy? natuurlijk) maar ze geve ze nie af verdomme :p

Posted on Thu, 31 March 2005 at 11:31

Andy D (Andy) wrote:

sister wrote:

damn - gij hebt echt alles gezien :D
waar stond gij dan ergens? recht achter mij? heb u echt niet herkend - sorry hoor!

(2 plectrummekes by the way ;))

Mijn fout, ik dacht het wel dat gij het waart maar het is ondertussen al een jaar geleden dat wij elkaar zagen dus ik was niet zeker en als ge op 1 concert uw cool moet bewaren dan is het wel op een T?-concert. :p

Posted on Thu, 31 March 2005 at 11:41

Andy D (Andy) wrote:

Wat vond iedereen eigenlijk van de voorprogramma’s? Cabron was muzikaal wel in orde maar nogal eentonig. Het tegenovergestelde van Mars Volta eigenlijk: die spelen maar 1 nummer maar daar zitten dan ongelooflijk veel tempowisselingen en hooks in tegenover die gasten van gisteren, die speelden 6 nummers maar dan wel 6 nummers die verschrikkelijk veel op elkaar leken.

Larsson was wel OK, ze staan er wel als ze op het podium komen al zie ik het nut van die tweede gitarist niet in, die groep heeft het synchroongitaarspelen uitgevonden. Verder vond ik dat ze eigenlijk een beetje teveel op The Hives wilden lijken zowel muzikaal als qua uitstraling met al die proper kostuums.

De uiteindelijke sterren van de avond hadden gewoon een hemdje of een T-shirt aan.

Posted on Thu, 31 March 2005 at 12:25

soul doubt (an) wrote:

Cabron was wel ok, de muziek was super, maar ik was niet zo voor de zang.
Larsson was ook niet slecht, toch, die 2 gitaristen hadden het beter bij Circle gehouden… en de zanger vond ik nogal een aansteller.

Posted on Fri, 1 April 2005 at 07:32

centinarijo wrote:

Title: support acts

Aan Soul doubt en Fiestaboy :

fijn om eens iets over de support acts te lezen.De Cabrón set was misschien inderdaad eentonig maar met maar 30’ “speeltijd” moet je het ook wel compact houden.Andere nummers geven wel variatie maar duren gewoon te lang.We kozen dus voor de compacte “korte” aanpak.Alleen was het geluid in Muziekodroom vrij slecht en zaten we met een beetje “technische problemen”.Niet ons beste concert dus.De dag nadien in Brugge hebben we dit recht kunnen zetten met wel een goede klank, fijne respons en vooral eens de tijd om met de mensen van Therapy? een praatje te slaan en een pintje te pakken.Zeer fijne bescheiden mensen trouwens!

groeten,

JO (Cabrón)

Posted on Mon, 4 April 2005 at 11:02

soul doubt (an) wrote:

Fijn dat Cabrón eens langskomt, kheb echt van jullie set genoten, ik was dan ook blij verrast als ik in brugge jullie instrumenten op het podium herkende (had eerst niet gekeken wat het voorprogramma was).
Eentonig? Dat waren zeker mijn woorden niet, als ik jullie naam nog eens ergens op een affiche zie staan, kom ik zeker nog eens een kijkje nemen :)

Posted on Mon, 4 April 2005 at 11:32

Andy D (Andy) wrote:

Title: @ centinarijo

Die “technische problemen” sloeg dat op de microfoons? Dat was eigenlijk het enige dat ik aan te merken had op jullie set want ik vond het heel spijtig dat de zang niet doorkwam en een zangpartij die slecht afgesteld staat is nog vervelender dan een groep die gewoon instrumentale nummers brengt want nu is de zang eigenlijk een monotoon gezoem dat de muziek verstoord maar ik vond jullie wel “rocken”. Ik kijk ernaar uit om eens iets van jullie op plaat te horen.

Posted on Mon, 4 April 2005 at 13:54

centinarijo wrote:

Title: “technische problemen etc..”

Hoi,

de zang bleek inderdaad niet door te komen had men mij na afloop in muziekodroom ook vermeld.Ik kan er inkomen dat alles inderdaad monotoon moet geklonken hebben.De setlist bestond trouwens uit zo’n 8 nummers die soms aan elkaar hingen en daardoor misschien het effect kreeg dat alles op elkaar lijkt(zeker als men de nummers niet kent).Die indruk krijg ik ook wel als ik naar een support kijk die ik voor de eerste maal zie.Wat die technische problemen betrof had ik(drum) gewoon pech: bassdrum die (ondanks een biervat ervoor)besloot een “wandelingetje” te maken.Tja…
Brugge was dan ook een verademing.Goed afgestelde klank (van waar wij stonden toch(hihi) en zang leek deze keer geen probleem.(Alejandro kreeg trouwens van Andy(Therapy) de leuke feedback dat hij zijn stem zeer te pruimen vond,”sounds like mixture of HÜsker DÜ and Foofighters” Hij loopt nog steeds in de wolken).En toen Michael(bass Therapy) ons na afloop voorstelde om bij hun terugkeer naar belgië (zeer binnenkort!!) samen terug het podium te delen kon voor ons de pret natuurlijk niet meer op.Dankuwel Daan(Cactus)!!

Enfin, genoeg “egotrippin’; indien er nog mensen zijn die hun “ding” kwijt willen over de supportacts (of Cabrón) (lijkt me trouwens een leuke “topic” voor dit forum)mogen ze dit eventueel ook doen via ons gastenboek op :
http://www.geocities.com/cabron_band
Je kan er trouwens bijna de hele demo downloaden.Alle meningen zij welkom, wij willen ze allemaal horen(lezen).

groeten aan Souldoubt en Fiestaboy!

Jo Cabrón

Posted on Mon, 4 April 2005 at 15:19

Andy D (Andy) wrote:

Shit man, jullie hebben samen met Biffy Clyro opgetreden in Leuven. Ik wist niet eens dat ze naar België kwamen want anders had ik er zeker bij geweest want ik volg Biffy Clyro al sinds “57” een single was in 2001. Ik geloof dat ik zelfs een van de eersten was in België die hen kende want ik heb hun CD indertijd nog moeten bestellen om hem te hebben.

Posted on Mon, 4 April 2005 at 16:11

Andy D (Andy) wrote:

Ik heb ondertussen ook een paar nummers beluisterd en ik moet zeggen dat als ik deze nummers voor het optreden had beluisterd dan was ik wel teleurgesteld geweest denk ik want ze zijn echt wel goed gemasterd (en natuurlijk ingespeeld). Elk nummer is wel schatplichtig aan een bepaalde groep. Zo heeft Burden een soort van QOTSA sfeertje over zich en van Effective Beast druipt Soundgarden er gewoon vanaf.

Klasse

Ik heb wel geen enkel nummer herkend van jullie optreden dus de geluidskwaliteit was definitief niet bijster goed.

PS jullie tweede gitarist, is dat misschien een fan van The Sheila Divine?

Posted on Mon, 4 April 2005 at 16:19

soul doubt (an) wrote:

centinarijo wrote:

…En toen Michael(bass Therapy) ons na afloop voorstelde om bij hun terugkeer naar belgië (zeer binnenkort!!) samen terug het podium te delen kon voor ons de pret natuurlijk niet meer op…

Ik hoop echt dat ie serieus was! Ik ben juist naar de songs op de Cabron-site aan het luisteren! Die zijn gewoonweg super! Nie normaal! :)
Thanx voor de link!

Posted on Mon, 4 April 2005 at 16:25

russian wrote:

Title: Damn Petrol was great!

Petrol was great!!! Fucking awsome! Moshing, crowdsurfing AND stagediving. Dont see it a lot at other bands concerts. They were really great! Never gonna forget their concert in petrol!! :cool: :d

Posted on Sat, 24 September 2005 at 19:43

RobbyVDH wrote:

Glad you still remember :D

Posted on Sat, 24 September 2005 at 19:58

russian wrote:

RobbyVDH wrote:

Glad you still remember :D

How can u forget?? :D

Posted on Sat, 24 September 2005 at 20:00

Duca wrote:

Welcome Russian :D Indeed an amazing show! Second best gig I have ever seen, bunch of good memories!

Posted on Sun, 25 September 2005 at 13:07

There are no more replies in this discussion. (Go to the homepage)

to post a reply. Sign in if you’re already a member.

You’re viewing replies 31–46 of 46 by 17 people

·

Page: First | | Next | Last

Other discussions started by marja

Title Replies Started Last post
What’s everybody reading 790
dresden dolls 68
suikerrock 2006 76
life of agony 136
1st day of school 22

View all 26 discussions started by marja.