MarkoJii (Ukko Perkele) wrote:
4 crazy finns will be at Stockholm & Gävle… Stockholm tickets are in my hands and hopefully Gävle tickets will arrive soon, so see you all swedes there! :D
Posted on Wed, 23 February 2005 at 18:32
Standinline wrote:
Great to hear Marko! :)
I will go to all 5 swedish gigs, so enough time to get a little bit drunk ´n funny :)!
But I´m going to work after Stockholm-gig, so have to take it a littlbe bit easy..:)
See you There!
Cheers!
//Stand In Line, Sweden.
Posted on Thu, 24 February 2005 at 14:56
RobbyVDH wrote:
How far are all the cities from each other in Sweden actually?
Maybe it’s time for a business trip again to Stockholm… :D
Posted on Thu, 24 February 2005 at 17:26
Standinline wrote:
Robby >
:) You´re welcome to Sweden anytime!
Stockholm and Gävle is really close to eachother..1 hour with Train…
Stockholm-Västerås is a little bit over 1 hour with Train…But Karlstad and Lund is far away, but 4-5 hours is not much…to see T? :D
Cheers!:)
Posted on Fri, 25 February 2005 at 08:25
terapiaa wrote:
Title: Terapiaa Tavastialle!!Perkele!
I´ve seen therapy twice now. They were much better in Tavastiaclub than in Ruisrock. I believe that club performances suites better for them.
So I still have all the faith and believe that they´ll come to Tavastiaclub in some nice springday…
Posted on Fri, 25 February 2005 at 09:15
Poque Mahone wrote:
I agree those Tavastia gigs were better. Actually they were fucking great, but wasn´t bad in Ruisrock though..
T? is just a band for rock-clubs, but I don´t mind to see them live in someone´s basement or backyard either.
T? and spring would be dangerous together. In a good way I mean.
Posted on Fri, 25 February 2005 at 11:01
RobbyVDH wrote:
Standinline wrote:
Stockholm and Gävle is really close to eachother..1 hour with Train…
Stockholm-Västerås is a little bit over 1 hour with Train…But Karlstad and Lund is far away, but 4-5 hours is not much…to see T? :D
Well thank you for the information my friend ;)
Posted on Fri, 25 February 2005 at 17:03
kossu (Petri Koskiniemi) wrote:
Standinline wrote:
Great to hear Marko! :)
I will go to all 5 swedish gigs, so enough time to get a little bit drunk ´n funny :)!
But I´m going to work after Stockholm-gig, so have to take it a littlbe bit easy..:)
See you There!
Cheers!
//Stand In Line, Sweden.
We´ll see in Stockholm and Gävle! I didn´t meet you back in Ruisrock so now I guess we´ll meet och pratar lite svenska också! Vet du danne, kan man ta in i Fryshuset och Monsterklubben, v.kameran?
Petri
Posted on Sun, 27 February 2005 at 08:08
trigger inside wrote:
Anyway, here’s the swedish tour dates:
Wednesday, Apr 6th Klubben - Stockholm, Sweden
Thursday, Apr 7th Niva - Gavle, Sweden
Friday, Apr 8th Revolver - Karlstadt, Sweden
Saturday, Apr 9th Mageret - Lund, Sweden
Sunday, Apr 10th Prisma - Vasteras, Sweden
Maybe some more shows coming up soon (scandinavian people).
I hope you will enjoy the shows…cheers ;)
Posted on Sun, 27 February 2005 at 10:01
Standinline wrote:
kossu wrote:
We´ll see in Stockholm and Gävle! I didn´t meet you back in Ruisrock so now I guess we´ll meet och pratar lite svenska också! Vet du danne, kan man ta in i Fryshuset och Monsterklubben, v.kameran?
Petri
Jo visst ska vi prata lite svenska också!! :)
Video-kamera brukar man inte få på Fryshuset, men kanske på Monster. Jag kan kolla med Monster-killen direkt!
Jag skickar svaret hit sen!
Kiitos!
;)
Posted on Mon, 28 February 2005 at 10:38
Standinline wrote:
Hello again…To Marko and Petri..
Jag väntar fortfarande på svar vad gäller Video-Kamera…Arrangören på CLub Monster sa att det är Okey för honom, men kanske inte för Bokningsbolaget, så vi hoppas att dom säger ja…
Klubben är samma svar..oftast får man inte filma men kanske om inte bokningsbolaget säger nej…*håll tummarna*
Jag hoppas att jag kanske kan Video-filma nån konsert själv..i Karlstad och Lund kanske…!
See ya soon!
Posted on Wed, 9 March 2005 at 16:26
Hejssan Danne! Tack för infon! Jag tror att bokningsbolaget svarar nej, om dom svarar…men man vet ju aldrig:)
Jag har en Motörhead gig som har filmats i Fryshuset, och den har blivit filmat utan lov, jag tror.
Vi fick en gång direkt lov från Andy själv att filma deras gig här i Tampere men under den tredje låten kom en av tourpersonalen å sa till min flickvän att sluta…men hon filmade den hela koncerten från en annan plats.Det brukar ju vara så, att man får filma dom tre första låtarna om man får “lov”.
Men vi ses snart! Kan inte vänta att april börjar…:)
Petri
Posted on Thu, 10 March 2005 at 16:59
Nausea wrote:
It usually is OK to film/record in Lund, Mejeriet, if you are going there.. I was at The Dwarves gig this weekend, and there weren’t a problem regarding cameras.. and I saw a guy with a MASSIVE digital video recorder.
ask the booking company to be sure though.
Posted on Tue, 15 March 2005 at 17:58
Cuchulain wrote:
RobbyVDH wrote:
How far are all the cities from each other in Sweden actually?
Maybe it’s time for a business trip again to Stockholm… :D
Ryanair does cheap flights from Brussels Charleroi to Vasteras and Skavsta.
Actually thinking of taking a flight over myself for some T? gigs and to meet with the Hammarby lads.
Posted on Wed, 16 March 2005 at 10:24
Standinline wrote:
kossu wrote:
Hejssan Danne! Tack för infon! Jag tror att bokningsbolaget svarar nej, om dom svarar…men man vet ju aldrig:)
Jag har en Motörhead gig som har filmats i Fryshuset, och den har blivit filmat utan lov, jag tror.
Vi fick en gång direkt lov från Andy själv att filma deras gig här i Tampere men under den tredje låten kom en av tourpersonalen å sa till min flickvän att sluta…men hon filmade den hela koncerten från en annan plats.Det brukar ju vara så, att man får filma dom tre första låtarna om man får “lov”.
Men vi ses snart! Kan inte vänta att april börjar…:)
Petri
Hej igen!
Jag ska få svar om 1 vecka sa Boknings-Ansvarige…Så snart vet vi om vi kan Filma lite ha-ha…:)
Snart April! :);)
See Ya!
Posted on Wed, 16 March 2005 at 16:50
RobbyVDH wrote:
Cuchulain wrote:
Ryanair does cheap flights from Brussels Charleroi to Vasteras and Skavsta.
Actually thinking of taking a flight over myself for some T? gigs and to meet with the Hammarby lads.
From Brussels they only fly to Skavsta it seems… is that close to any of the shows?
Posted on Wed, 16 March 2005 at 20:14
Posted on Thu, 17 March 2005 at 06:51
RobbyVDH wrote:
Posted on Thu, 17 March 2005 at 17:46
sister wrote:
aaahhh skavsta, all those sweet memories - went to sweden last summer and the trip started there… make sure you land in skavsta on time by the way, except for the airport it’s the complete middle of nowhere and those flygbussarna-busses only drive until a certain hour in the evening.
fantastic country, only strange thing is that they put smarties instead of m&m’s in their mcflurry’s :rolleyes:
Posted on Thu, 17 March 2005 at 18:39
zacco wrote:
Title: nivå
nån som har lust att fixa in mej när dom spelar på nivå i gävle? jag tror det är 18-års gräns =(
Posted on Sun, 20 March 2005 at 11:58
zacco wrote:
Posted on Sat, 26 March 2005 at 10:22
:)Fem dagar kvar bara å då i Fryshuset blir det mycket “varmt”:)då fryser vi inte, va…:)
Petri
Posted on Thu, 31 March 2005 at 17:59
Standinline wrote:
kossu wrote:
:)Fem dagar kvar bara å då i Fryshuset blir det mycket “varmt”:)då fryser vi inte, va…:)
Petri
:) hehe…Precis! Det blir Varmt!!!
Jag ska imorgon få svar om Video-filmning, Arrangören i Gävle sa Okej, men man vet aldrig med Klubben…Jag tar nog med Kamera i alla fall, Ska Försöka spela in konserterna i Karlstad, Lund och Västerås också!! 1 Vecka Kvar!!! :) Yihaaa!
Posted on Thu, 31 March 2005 at 19:10
Standinline wrote:
To: Kossu and Marko Jii
Vi får prata med T? själva, kanske deras manager, sa dom på Bokningsbolaget. Jag tar med mej min Video-kamera, så får vi se vad som händer!
Kanske vi kan få tag i nån av bandet!
Cheers!
:)
Posted on Mon, 4 April 2005 at 15:26
Hejssan Danne!
Vet inte hur det ska bli…Jag fick lov här i Tampere år 2002 direkt från Andy att filma hela konserten men det blev ju inte så…nån från tourpersonalen kom under den tredje låten å sa till min flickvän Kati att sluta filma…
Men hur som hellst; det ska bli en jävlä het show i Fryshuset och i all dom Svenska ställen! Det är synd att vi kan bara komma till dom två första men vi ska njuta av dom 100%:)!
Vi stannar över i Scandic Malmen för två natter. Vi är i Stockholm klo. 09.30 den Svenska tiden. Om du sänder mig ett email så kan jag skicka dig mitt tel.nummer (du kan också maila ditt om du vill..) så kanske vi kan träffas nånstans i Söder före konserten å snacka å ta några öl och så vidare:)
Petri & Kati
Posted on Mon, 4 April 2005 at 16:41
:) Time to pack the bags and soon we are on our way..Sweden here we come:)!
Petri & Kati
keepin´my fingers crossed here that I soon hear “Long Distance” live, hope so:)
Posted on Tue, 5 April 2005 at 05:46
Poque Mahone wrote:
Have a nice trip then!:cool: And again; Rock for me!
Posted on Tue, 5 April 2005 at 06:09
Nausea wrote:
någon annan som ska till Lund eller blir man helt jävla ensam där?
det blir nog inte fullt som 1995 i alla fall..
Posted on Wed, 6 April 2005 at 17:38

Hejsan all!
Greetings from Stockholm where the weather is quite sunny.
Last night at Klubben was great!!! Unfortunately we didn’t see Standinline but we saw Starboy and co. which was great!!! Nice to have chat with you fellows.
There was about 300 people in the gig. Quite lame crowd but it was weeknight ;) However I saw two crazy finns banging head in the front… :D
Here’s the setlist;
1. Meat Abstract
2. T?urn
3. Gimme Back My Brain
4. This Ship Is Sinking
5. Rust
6. If It Kills Me
7. Church Of Noise
8. He’s Not That Kind Of Girl
9. Rock You Monkeys
10. Perish The Thought
11. Polar Bear
12. Stories
13. Potato Junkie
14. Isolation
15. Neck Freak
16. T?eethgrinder
17. Screamager
18. Die Laughing
19. Diane
20. Nowhere
21. Knives
New T-shirts were great. As there was small ones. What I missed was hoodies, it ain’t so warm as Sam said the “excuse” for not having them…
See you tonight in Gävle!!!
Greetings from Minna, Kati and Pete to you all.
Posted on Thu, 7 April 2005 at 07:44
bakedpotatojunkie wrote:
Title: Stcokholm
Don’t forget the She Lost Control-cover in the middle of Isolation! :D
Andy’s comments between songs were quite funny, specially if you are into late Bill Hicks hehe
anyhow, I hadn’t seen T? in a while (1998 in Madrid last time) so this was just fan-fucking-tastic! no matter if the crowd had a hard time following the rythm sometimes ;)
thinking about maybe making it to Västerås, this time alone…it’d be fun to meet up with old T?-fans there in that case…
one last thing in this mishmash message: did Andy refer to a radio recording of the show yesterday at Klubben? if you know anything about this I would really appreciate info on when to record/whatever…okdok, rock on!
-erik
Posted on Thu, 7 April 2005 at 12:27