Dokter:” goeiemiddag meneer Klootwijk, ik heb u lang niet gezien”
Ronald:” Goedemiddag, ik had u eigenlijk liever nog langer niet gezien, niets persoonlijks hoor”
Dokter:” De laatste keer dat je hier binnen kwam moest ik je pols dichtnaaien omdat je door de ruit van de voordeur heen geskate was, toen was je een jaar of 12”
Ronald:” Ja, das zeker lang geleden, maar goed dat we niet zo” gehecht” aan elkaar zijn”
Dokter:” Waar kan ik je mee van dienst zijn?
Ronald:” Nou, afgelopen dinsdag ben ik naar Therapy? in de Melkweg geweest, en toen ik daar vooraan in de pit stond besloot een crowdsurfer, die van achteren kwam, dat ik de perfecte”golf” was om overheen te surfen, en die malloot was van mijn gewichtsklasse en dat voel ik nu nog in mn nek/hoofd”
Dokter:” Therapy?…Melkweg?…Pit?…Crowdwattus?…ja, het is wel duidelijk dat je iets op je hoofd gehad hebt”…ik denk dat je een hersenschudding hebt.
Ronald:” WAT AARIG VAN U!…
Dokter:”???????????????”
Ronald:” Ja, das een mooi compliment van u, dat u zegt dat ik hersens heb..hahahaha”
Dokter:” En volgende keer wat voorzichtiger he, ik wil je de komende tijd niet meer zien”
Ronald:” Strak plan…zit er nog een bijsluiter bij dat rust houden, want ik weet niet zo goed hoe dat moet?
Dokter:” Nee, sterkte ermee en tot ziens”
Ronald” bedankt…daaaag!
Posted on Tue, 27 May 2003 at 13:02