Welcome to the brand new Therapy? message boards! Find out what’s new or give us your feedback.

and what about france???

#

Started by markfromfrance

where would we see t? back in France?

forget about the “media fashion”

ok we are not a lot, but there are real fans here!

:(

marc.

Posted on Sat, 27 September 2003 at 19:07

You’re viewing replies 1–9 of 9 by 4 people

·

Page: First | Previous | Next | Last

PanZer wrote:

you were there at the last one in paris, Marc? we were real few people there and not much frenchies in the audience…but Andy said then that they would come back for the fall tour…

too badif they don’t come back, i had convinced some friends to come along with me this time…

Marc, don’t be mad at T?, if they don’t come here it’s that they can’t…

…i think…

Posted on Sun, 28 September 2003 at 07:57

damiche wrote:

During the last show in Paris, Andy said they would come back in september… :(
When will it be? November ? They are playing in Belgium …why not France?

After the furious show we had in May, I hope more people will show up.

Posted on Fri, 24 October 2003 at 12:37

Phantom wrote:

This is the answer Michael gave me this summer:

“…maybe next year for some proper french shows.”

Sadly, I think they didn’t enjoy very much Le Divan du Monde. So we just have to cross our fingers and wait…or fly to England, Germany, Holland, Italy or anywhere else.

P.

Posted on Fri, 24 October 2003 at 13:53

sull wrote:

Bonjour chers compatriotes!!!

Je vais vous épargner mon anglais rudimentaire (j’pourrais me forcer mais bon…!), pour aller directement au but de mon intervention : Avez vous réussi à vous procurer le DVD de nos compères irlandais??!!! Pour ma part je rame pas mal et je ne vois que la solution de l’import pour pouvoir obtenir ce p’tit bijou.

Merci d’avance pour vos informations quelqu’elles soient!!!

En ce qui concerne le concert de septembre : Moi aussi je l’attendais avec impatience, ayant rater le précédent show de juin. Je crois malheureusement que les interventions de therapy? dans notre hexagone ne se fasse de plus en plus rare (et c’est un doux euphémisme!). En 1999 il y avait déjà peu de monde pour les accueillir au club dunois. “Rebellote” en 2003…Je pense qu’ils vont finir par être vaciné!
C’est vraiment dommage car lors de ces dernières prestations l’ambiance était au rendez vous (en 99 j’y étais et à priori en 2003 ça bougait pas mal non plus!)

Mais bon j’ai lu que certains membres du groupe (Neil entre autre) avait un avis plutôt mitigé sur le show au divan du monde. Si Mickael reste aussi sur cette impression, on n’est pas prêt de les revoir.

P****!!! Pourquoi je ne suis pas anglais, allemand ou belge!!!! :(

Sull

Posted on Mon, 27 October 2003 at 11:19

Phantom wrote:

Hi sull… ehm… bonjour,
t’inquiète, pour l’anglais t’est pas le seul…

Scopophobia DVD: pas de trace sur Amazon.FR, mais tu l’a avec le titre “Live in Belfast” sur Fnac.com (Import: England - voilà pourquoi nous ne l’avons pas eu pour le 20/10!) à presque 27 balles en “prix vert”. Un peu chèr!
Au magasin FNAC ils m’ont dit que ça sort aujourd’hui! J’y vais ce soir et je croise mes doigts: normalement ils reçoivent les nouveautés dans la journée du lundi et le mardi c’est dans les bacs, mais je vais voir tout de même… ça vaut la peine…
Pour le concert, je n’ai pas pu être à Paris en Mai. J’ai presque envie de faire une a/r “à la volée” sur Londres pour le 25/11, mais mon portefeuille n’est pas daccord.

A+,
P

For the ones who don’t understand a f**k in french: nothing special, just wondering about the DVD release date in our country and how to have the opportunity to see T? live, since France is definitely NOT in the T? tour list for this year…

Posted on Mon, 27 October 2003 at 15:10

sull wrote:

Merci pour ces infos!

J’étais resté à peu prés là dessus aussi. D’ailleurs j’ai comme toi, tenté une petite escapade à la fnac hier soir, histoire de voir on ne sait jamais…Mais dans ma petite ville notre centre Paul Doumer travaille trés peu en import et ne fait ce type de commande qu’à titre indivuduel.
Quand le vendeur m’a raconté tout ceci je lui ai donc posé, la voie empreinte d’angoisse, la question fatidique : “Pour un import il faut combien de temps environ??!” et à lui de me répondre avec un sourir un brin géné “Ben…! Plus d’un moins et demi…!”!!! AIE ! Ca fait mal!
Heureusement il existe encore des petits disquaires indépendants, et celui que je connais fait aussi les imports DVD! Je me suis donc précipité chez lui et il m’a “promis” Scopophobia la semaine prochaine pour 29 euros!
Cool! Je ne profite pas du prix vert mais bon…
En tous cas j’espere que vous arriverez tous vous aussi à vous procurer cette “pièce de collection” sans trop de problème.

Bye

Sull

For english speakers : One’s again, nothing special! Just few worlds on Scopophobia and the difficulty to find it in France!
You are lucky if you are not French!!!

Posted on Tue, 28 October 2003 at 08:49

Phantom wrote:

Nothing, rien, niente, nada…

Scopophobia (or “live in Belfast” as they call it in France) doesn’t seem to be in French shops’ plans for this week.
Now I know any DVD classed under T (from Toto to Tribalistas) and under S, in case someone thought Scopophobia was the name of the band… you never know!
So, did you know we’ve got the new Britney Spears live out these days? Don’t thank me, I’m happy to serve and give such a good news to my WOM friends.

For french readers only: le DVD de Star Academy est arrivé!

And now: WHERE THE FUCK IS MY THERAPY DVD???

Ok, I cool down and wait. But I think that tomorrow morning I’ll place an order on the first DVD selling website whose url does NOT end up by .FR!

Thanks a lot for your patience and understanding,
P

Posted on Tue, 28 October 2003 at 21:49

PanZer wrote:

hummmph…no gig, no DVD…

for the DVD, you can try to buy it from amazon.co.uk, it’s possible if you got a visa card…

woila!

: )

Posted on Wed, 29 October 2003 at 17:46

Phantom wrote:

Thanks PanZer, i finally bought it yesterday on play.com
(it was time! :D)
Now I’m waiiitiiiing…

P

Posted on Thu, 30 October 2003 at 07:48

There are no more replies in this discussion. (Go to the homepage)

to post a reply. Sign in if you’re already a member.

You’re viewing replies 1–9 of 9 by 4 people

·

Page: First | Previous | Next | Last