blood and honour is a belgian neo-nazi mouvement, telenet,a belgian internet provider, gives these fascist fucks room on the internet for their website, if you copy&paste the text(in dutch) below and send it to the e-mail adress which stands in the text maybe telenet will ban sites like these, the last 3 lines in the text(voornaam,naam,straat,…) are for your name and/or adress
Beste bezoeker,
Hieronder een voorbeeldtekst voor de petitiecampagne die Kif Kif opzet. U kunt deze tekst gewoon kopiëren en plakken in een persoonlijk e-mailbericht. Gelieve onderaan uw persoonlijke gegevens te vermelden.
Het staat u uiteraard ook vrij om zelf een tekst te schrijven en deze te verzenden naar info@staff.telenet.be
Geachte heer
Geachte mevrouw
Met de grootste verontwaardiging heb ik vernomen dat u webruimte verleent voor de website van ?Blood & Honour Vlaanderen? (http://users.pandora.be/bhvlaanderen/). Nochtans is dit overduidelijk een groepering die openlijk de nazistische ideologie propageert en verheerlijkt. De website is één grote aaneenrijging van virulent racisme, ophemeling van het ?blanke ras?, homofobie en andere vormen van manifeste onverdraagzaamheid die in geen enkele rechtstaat aanvaard worden. Of hoe kijkt u aan tegen de link naar een website waar men mp3?s met nazi-liederen ?Original aus dem Reich? kan downloaden?
Ik eis dan ook dat u met onmiddellijke ingang deze en eventuele gelijkaardige websites bant. Daarnaast lijkt het me een vanzelfsprekendheid dat u zich in ondubbelzinnige bewoordingen van dit ideeëngoed distantieert, dat u zich bij de talrijke slachtoffers van dit gedachtegoed verontschuldigt en dat u de nodige maatregelen neemt om dergelijke wantoestanden in de toekomst te vermijden.
Verontwaardigde groeten,
Voornaam Naam
Straat en huisnummer
Postnummer en Woonplaats
Posted on Mon, 1 December 2003 at 20:09