Buy our new album “A Brief Crack Of Light” on CD or limited edition vinyl at Amazon.co.uk, or direct from Global Music

Therapy? in Belgium part II

#

Started by RobbyVDH

You’re viewing replies 31–40 of 40 by 9 people

·

Page: First | | Next | Last

Body Bag Girl Iris wrote:

Er zullen toch ook wel wat Belgen komen… mijn idee over dit alles is gewoon een lekkere BBQ, lekker kletsen (en zuipen voor sommige) en als afsluiting het Therapy? concert!!!
Als de 9 mensen die je noemt allemaal al 1 persoon meenemen hebben we al 20 mensen… (ik neem waarschijnlijk 3 Therapy?-fans mee)…
Ik email binnenkort ook nog zo’n 5 Therapy fans in NL die waarschijnlijk ook wel gaan. Dat maakt al 25… Jullie kennen toch ook wel meer mensen die Therapy? fan zijn. En waar zijn onze Belgische vrienden???

Posted on Mon, 21 May 2001 at 14:33

Michael wrote:

Oke, in mijn moerstaal dan maar: ik ken eigenlijk geen enkele T? fan persoonlijk, maar ik ken wel iemand die ze erg kan waarderen, en die ook altijd meegaat naar concerten enzo. Ik zal eens kijken of die gast geinteresseerd is.
Maar waarom 40 mensen? Gewoon om echt iets op poten te zetten of om een busje te huren, of wat dan ook?? Het maakt toch niet uit als er wat minder mensen meegaan, bovendien is het toch leuk als je met echte fans gaat, en niet zomaar wat bekenden die ze niet eens kennen. Nogmaals, ik ben zeker geinteresseerd, en Jupiler is zwaar oke!

Posted on Mon, 21 May 2001 at 14:56

Michael wrote:

Voor ik het vergeet: voordat we alles gaan regelen, moeten we eerst nagaan hoe, waar, en wanneer we kaarten kunnen halen. Want zoals ik al eerder zei, moet je BEF 250 entree betalen. Het zou toch erg zonde zijn als je daar aankomt, en het blijkt uitverkocht te zijn, niet dan?

Posted on Mon, 21 May 2001 at 16:30

RobbyVDH wrote:

Inderdaad,

Een hele verplaatsing maken om dan vast te stellen dat het uitverkocht is…je zou voor minder diarree krijgen! Ik heb vandaag nog een e-mail van de organisatie gehad: normaal was het voorzien dat er geen voorverkoop ging plaatsvinden… Maar wegens de massale vraag naar tickets (hoe zou dat komen???) gaat er nu meer dan waarschijnlijk toch een VVK plaatsvinden…

Voor wie er nog moest aan twijfelen: deze geflipte Belg zal zeker aanwezig zijn…

Posted on Mon, 21 May 2001 at 18:13

Oke, erg goed nieuws van de organisatie!!! LEES:

Inderdaad, in de directe nabijheid van ons festivalterrein is een kleine weide (omringd door struiken en bomen) waar jullie eventueel een BBQ kunnen organiseren. Indien jullie concrete plannen hebben voor de BBQ, laat ons dan iets weten. Gelieve niet te wachten tot de laatste week om alles te bevestigen, want wij dienen dit organisatorisch ook rond te krijgen (vb. terrein reserveren, afspraken maken met de veiligheidsdiensten, etc.).
Wat denk je ? voor hoeveel personen zou die BBQ bestemd zijn ?
Voorzien jullie zelf de BBQ of dienen wij die te organiseren ? (vb. wij voorzien een BBQ en jullie betalen per persoon een bepaald bedrag aan de traiteur ?)
Wanneer zou de BBQ doorgaan ? de vrijdag, de zaterdag overdag, etc. .
Laat je iets weten ?

Is dat niet TOF!!!
Groetjes Iris

Posted on Mon, 21 May 2001 at 23:32

infernalover wrote:

i’m really planning to come with a friend, but WHERE THE HELL IS ZOTTEGEM???????????????????
ops… i just find it on a map…
ok…
so…
maybe i come, it would be great for me!

Posted on Tue, 22 May 2001 at 12:51

infernalover wrote:

wow, just checked: i have to pass all austria and all germany! it’s 1200 km!!!!!!!! i’m gonna think about it…

Posted on Tue, 22 May 2001 at 12:53

freakz wrote:

Yeah, just come! It will be great!!!!

Posted on Tue, 22 May 2001 at 13:01

Hi, Zottegem is on the left of Brussel, from Amsterdam it’s a 2 1/2 hour drive.
Infernal Love, in 1995 I’ve HITCHHIKED 1200!!! kilometers to Bordeaux just to see Therapy? and 1200 kilometers back!!! So just get your ass over here :-)
Iris

Posted on Tue, 22 May 2001 at 13:20

deekoi wrote:

i wanna go! woulda said ealrier but i wasn’t home for a week or so and couldn’t check the boards. let me figure out how to get there first thou

Posted on Wed, 23 May 2001 at 15:33

There are no more replies in this discussion. (Go to the homepage)

to post a reply. Sign in if you’re already a member.

You’re viewing replies 31–40 of 40 by 9 people

·

Page: First | | Next | Last

Other discussions started by RobbyVDH

Title Replies Started Last post
Nirwana Tuinfeest confirmation 1
Underground, Cologne 12.08.2010 14
Therapy? show no 100 25
T? in Tilburg November 4th 2009 0  
Visions festival Germany 4

View all 70 discussions started by RobbyVDH.